עשרת הדיברות ליצרן המגבונים

רגיל
עשרת הדיברות ליצרן המגבונים

מהרגע שבו אתה הופך להורה, אתה נעשה מודע לעולמות רבים שהיו סגורים או נסתרים מעינייך.
לכל עולם יש את התפאורה שלו, את החוויות שמתלוות אליו ואת הסכנות שטמונות בו. חלק מהעולמות חופפים ולחלק אחר יש
את הנטייה לעוות את הכללים באופן שמצריך להסתובב עם מגבת לכל מקרה..

אז דבר ראשון בלי פאניקה!

דבר שני, נתקלתי במדריך שיכול לשפוך קצת אור או חושך יותר בהיר, על המצב

מתוך המדריך ליצרן המגבונים:

יצרן יקר הספר שבידך היינו המדריך הרשמי ליצרני מגבונים ברחבי הגלקסיה, קרא אותו היטב ויישם את ההמלצות המופיעות בו. חברי הועד העליון של היצרנים מדגיש בפניך כי עמידה בתקנים המובאים בקיצור להלן, היינה תנאי הכרחי לחברות בגילדת יצרני המגבונים. חברות בגילדה היא הדרך היחידה לייצר מגבונים באופן חוקי!
הוועד מזכיר שהעונש על יצור לא חוקי הוא מוות!

1. תכנן את מגבוניך על מנת שתמיד יראה כאילו המגבון הבא ינקה יותר טוב, עיקרון היחסיות שתורגם משפת הקודש הסיפרתית אומר שאין אחד צריך שתיים ואם שתיים אז שלוש ואם שלוש אז שבע! החוקרים פענחו את זה מתוך הכתוב העתיק '42', עורכי המדריך בדקו מכפלה זו 2*3*7 ומצאו שהיא אכן מעלה את רווחיות היצרן בדיוק ב 42% ביחס לרווחיות שטרם הפעלת העקרון. עוד על העיקרון ועל ריווחיות בפרק 1.

2. נוחות השליפה האופטימלית לצרכן היא אחד-אחד, האופטימלית ליצרן היא הרבה-הרבה, המדריך ממליץ על שילוב בין הגישות ביחסים שונים, לפי המותג המבוקש. למבחר הגישות ודרכי ישומן עיין בפרק 2 של מדריך זה.

3. על המתקן האוטם את חבילת המגבונים להחזיק מעמד עד ליתרת מגבונים של בין 20% (טוב) ל 45% (פחות טוב). דיון נרחב על שיטות סגירה ניתן למצוא בפרק 3 של מדריך זה בנוסף עיין בנספחים לטבלאות עמידות דבקים (עמוד 539)

4. שלושה פרמטרים עיקרים למגבון – לחות, גודל ומרקם, כל יצרן בגילדה רשאי לבחור את מיקומו האינדיבידואלי  ברצף האיכות בכל אחד מהפרמטרים ובתנאי שיעמוד בתנאי ה'אבל' לגבי אחד מהשלושה. למשל מגבון גדול במרקם אוסף אבל רטוב מדי או לחות טובה, מרקם אוסף אבל קטן. לדוגמאות נוספות עיין בעמוד 273 במדריך זה.

5. במידה וקיימת הצטיינות יתרה בשלושת הפרמטרים מסעיף 4 חובה על היצרן להטות את השליפה לטובת היצרן בשיעור בינוני + ולעמוד בתקן מחמיר של לפחות 39.5% בסעיף האטימה.

6. בנושא כמות בחבילה הגילדה החליטה לתת חופש ליצרניה והם רשאים לבחור את כמות המגבונים הרצויה למותג שלהם, עם זאת מפרטי כמות מקובלים תוכל למצוא בנספחים (עמוד 549).

7. תוספים ותוספות – כל יצרן רשאי להוסיף למגבון הבסיסי תוספות שונות כמו ויטמינים, קמומיל, אלוורה ו/או לתת למגבון תואר של אנטי-אלרגני או כל תואר אחר. פרוט נוסף בנושא זה תוכל למצוא בפרקים 5-6 במדריך זה.

8. הכלת פונקציית הניגוב במגבון אל מעבר לתחומי הישבן רצויה ואפשרית, הכלה אל מעבר לתחומי הגוף אפשרית ומותרת גם כן, אך אופטימליות הניגוב של משטחים אחרים מוגבלת לרמה סבירה על מנת שלא לפגוע בנישת המגבונים לניקוי הבית. שיתוף פעולה נוסף המייצר תקן חובה הוא עם איגוד משחררי חסימות הניקוז הבין גלקטי שסימן ההיכר שלהם הוא חריץ אנכי המופיע בזמן עבודתם, עוד על תקן דחיסת הצינור במגבון תוכל למצוא בעמוד 419.

9. במכירה של מארזי חבילות, חבילה אחת במארז תהיה סוג ב' בהתייחס לסטנדרט של היצרן, בזמני מבצעי מכירה שתי חבילות במארז יהיו מסוג ב' (לפחות).

10. היצרן יכול למכור מספר סדרות מגבונים במקביל מבלי שיהיה מחויב לאחידות בתקני היצור בין סדרת המותג לסדרות המשנה

תגובה אחת »

  1. פינגבק: עשרת הדיברות לסופר ילדים | I-Dad

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s