עשרת הדיברות לסופר ילדים

רגיל
עשרת הדיברות לסופר ילדים

מהרגע שבו אתה הופך להורה, אתה נעשה מודע לעולמות רבים שהיו סגורים או נסתרים מעינייך. לכל עולם יש את התפאורה שלו, את החוויות שמתלוות אליו ואת הסכנות שטמונות בו. חלק מהעולמות חופפים ולחלק אחר יש את הנטייה לעוות את הכללים באופן שמצריך להסתובב עם מגבת לכל מקרה..
אז דבר ראשון בלי פאניקה!
דבר שני, נתקלתי במדריך שיכול לשפוך קצת אור או חושך יותר בהיר, על המצב את המדריך הזה הזמנתי בדארקנט (נשבע!):

1. באמת? סופר ילדים?? כל הכבוד על הבחירה בנישה האיכותית רק דע לך שמעטות הדרכים להתפרסם ו / או לצבור ממון מעיסוק זה.

2. הקהל שלך תלוי בקהל משני שבוי שצורך את המוצרים שלך על מנת להרגיש טוב יותר לגבי שאר מוצרי הצריכה שהם מאפשרים לילדיהם (הרוב), ומקהל משני שבוי שצורך מוצרים כמו שלך לשם ה'תרבות' (מיעוט). בשני המקרים הקהל המשני הזה הוא זה שמתווך ומחליט האם המוצר שלך מתאים לקהל שלך או לא. עוד על אפיונים בין-דוריים של קהלי יעד ניתן למצוא בפרק 3.

3. למרות האמור לעיל, לקהל שלך יש מילה (ולחלק אפילו אוצר מילים של כמה משפטים ואפילו שיחה), שמור על רמת כתיבה סבירה + למענו ולטובתו.

4. כתיבה על נושאים שמתכתבים עם דילמות הוריות, התמודדות של ילדים כמו גם כתיבה בחרוזים ואיורים עוזרים לקהל המשני לקבל החלטה חיובית לגבי רכישת המוצר שלך, הקהל הראשוני ישמח אם תצחיק ותשתף אותו בחוויה.

5. את הנושאים מושכי ההורים תוכל לשאוב ממספר מקורות, ראשית פרק 3 במדריך זה, בנוסף פליירים ועלוני מידע בקופות החולים וטיפות החלב. מקור נוסף מעודכן ביותר הם כוכבי הילדים למיניהם. אפשרות נוספת, פופולרית בקרב חברי הגילדה שלנו אך מסוכנת בגלל חוקי הגילדה היא מחזור. תוכל לקרוא על אפשרות זו בהרחבה בפרקים 5-6 כמו כן תוכל לעיין בנספח א' בפרק הנספחים 'חוקי זכויות יוצרים'.

6. הקלסיקות תמיד עובדות מפאת זיכרונות הילדות הנעימים או הרצויים של קהל ההורים. ברם, אם הנך מעיין במדריך זה אתה לא שם וכדאי לך להחליף מקצוע (ראה סעיף אחד!).

7. עדיין מעוניין להיות סופר?! הוועדה המייצגת של הפ.ג.ס.י (הפדרציה הגלקטית של סופרי ילדים) ממליצה לעיין בפרקים 1-2 של מדריך זה שעוסקים בשילוב מקצוע הסופר ילדים שבחרת עם מקצוע שמאפשר התקיימות בכבוד.

8. בהעלותך על הכתב את דבריך חשוב שיווקית ונסה לתת לדמות ו / או לסיפור נופך מודרני ועדכני. לדוגמה, אפליקציה או סיפור במבנה אינטראקטיבי שבו צריך להשלים מילה מתחרזת או שם או מספר, דוגמאות נוספות לכך תוכל למצוא בפרק 7 'מודרניזציה ספרותית בעת הפוסט מודרנית'.

9. סופרי הילדים של העולם הישן חישבו ומצאו נוסחה לפי ניתן לצפות רווחיות על פי תוצר, והיא נעה סביב ציר '42'. למשל תפוקה של 2 ספרים בשנה תביא לרווחיות ולסיווג קלסיקה תוך 21 שנים, תפוקה של 3 תוך 14 שנה וכן הלאה (עוד על העיקרון בפרק 4). נקודה נוספת שהם מצאו היא ששיעור הרווח במידה והסופר מתמקד בנישת הילדים ולא גודל לנוער ולשכבה המעצבנת שביניהם עומד על בדיוק 42% בהתייחס לפוטנציאל המלא.

10. שמר זכויותיך עבור צאצאיך. מכיוון שמדובר במקצוע שההכנסה בו נמוכה והתוחלת הכלכלית מגיעה לאחר שנים לא מבוטלות, נכון תעשה אם תבטח את זכויותיך בכדי שתוכל להוריש אותם הלאה על מנת שילדיך וילדיהם ייהנו מההטבות של מעמד הקלסיקה. באשר אליך, כדברי מדריך אחר, מוטב שתבדוק שהמגבת שלך עליך.

לפרק הקודם – עשרת הדיברות ליצרן מגבונים

תגובה אחת »

  1. פינגבק: עשרת הדיברות לכוכב הילדים | I-Dad

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s